Модели с блогове за храна

…От кого да научим нова рецепта…

Човек с наклонности към напълняване е задължително да подбира рецептите си. И от къде да намерим леки, здравословни рецепти с малко калории, прилични количества за порция?

В интернет пространството има няколко вида кулинарни сайтове. Аз ги класифицирам така:
гурме сайтове – това са сайтове на майстори кулинари, любители на храната, на фотографията, кулинарни списания, тв предавания и други. От тези сайтове най-вероятно ще напълнееш, повечето рецепти са доста калорични, в големи количества за порция. Понякога има добри попадения, но е свързано с ровене, време, бърсане на лиги от определени рецепти… търсене къде е рецептата сред множество арт снимки…
сайтове за алтернативно хранене– от тях можеш да се стресираш, че ядеш това, да ти стане досадно от статии какъв грешник си, ако си хапнал от онова. За хора с алергии най-вероятно са полезни, но тези сайтове се промоцират като здравословни за всички по земята. И от тях съм попадала на добри рецепти, но и изтърпявам доста „сол по главата“.
сайтове на спортни личности, – спортните специалисти не ми харесва как готвят, често порциите са много големи, не стават за цялото семейство. А и ми е леко дискомфортно, защото не съм особено запалена по спорта.
специализирани списания – Под специализирани списания имам предвид http://www.cookinglight.com/, http://www.shape.com/ При тези сайтове желанието да има много информация и рецепти довежда до претоварване. Трябва да кажа, че http://www.shape.com са относително по-добри.

И ми станаха интересни кулинарните блогове на бивши и настоящи професионални модели – да, тези жени от модните подиуми. Виждам тенденция някои от тях да стават специалисти по хранене или кулинари. Считам ги за интересни, защото съм убедена, че не всичко е гени и не всички модели карат на вода.

Wiedemann

Elettra Wiedemann
За тази статия ме подтикна прочетеното в списание Ell за нов фуд-блог на манекенката Elettra Wiedemann. Хареса ми шопинг листа й, има от всички групи храни и се зачетох. Тя е дъщеря на актрисата Изабела Роселини, баща й е един от design manager в Майкрософт, наскоро е завършила и биомедицина в Лондон. От сайта й ми направиха впечатления рецептата за Карфиол с кимион, споделена от известния Кайл Маклоклан. И другата рецепта в списъка ми „да направя“ е рецептата за спагетите на Изабела Роселини.
И двете рецепти удовлетворяват представите ми за здравословно. Сайтът е нов и няма много рецепти, очаквам с добри чувства развитието му.

McCord

Catherine McCord
Започнах да имам добро отношение към модели фуд-блогъри от преди 5 години. От тогава следя блога на Catherine McCord. Тя също е била модел още от 14 годишна възраст, дефилирала е за най-известните фирми.
Имам си една любима рецепта Тортиля с яйца и сирене. А когато я направих за първи път, ми направи впечатление, че Катерина каза – рецептата е за 2-3 порции. А на мен ми идваше да я изям цялата. И се замислих за пореден път, че човек си е слаб и поради количествата, не само поради гените си.
В блога има интересни секции с храна за малки деца, подрастващи и за цялото семейство.
Към weelicious.com имам особен сантимент, защото от този сайт се научих да правя бисквити с детето. Не обичам да си мажа ръцете с тесто, да го меся и навсякъде да има брашно. И един ден попаднах на този клип и се вдъхнових. И детето хареса бисквитите, правихме ги няколко пъти. Не са за тънка талия, но са приемливи за деца, а и готвенето има и други функции.

vera_jord

Вера Йорданова
Тя е модел, актриса и не на последно място: кулинар, който постепенно започва да превръща хобито си в професия. Така започва представянето на Вера Йорданова във Fashion Inside . Гледах гостуването на модела в един от сутрешните блогове и разбрах, че издава кулинарна книга, за сега на финландски. Това е сайта на книгата – http://www.verajordanova.com/cookbook/

Изглежда, че харесвам моделите фуд-блогъри , рецептите има са някак леки, порциите са малки. Потърсих това някаква нова тенденция ли е и попаднах на статии и за други модули блогъри.
Научих за кулинарния блог на Danielle Copperman, спомената като една от обещаващите специалистки по нов начин на хранене. Още и за един от красивите plus size модел http://robynlawleyeats.tumblr.com/

Posted on септември 24, 2014, in калории и тегло and tagged , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

